Projekt Intermedia má pomoci malým a středním podnikům využívat reklamu

Projekt Intermedia je zaměřen na malé a střední podniky, kterým má pomoci efektivně využívat reklamu. Koordinátorem projektu je ostravská společnost Free Art. Ta si klade podle zprávy ČTK za cíl vytvořit školicí program, který se zaměří především na praktické zkušenosti malých a středních podniků v Česku a dalších zemích EU.

Výsledkem práce firmy Free Art bude školicí CD-ROM. Jeho součástí má být mimo jiné i interaktivní software Intermedia pro simulaci reklamních kampaní nebo příklady nejúspěšnějších kampaní ze zemí EU. Jak upozorńuje Tomáš Sokolovský z Free Art, mezi malými a středními podniky oceňují reklamu nejvíce ty podniky, které s ní již mají určitou zkušenost. V dnešní době však více než 75% z celkových 16 miliard ročních investic do reklamy v ČR pochází z kapes 300 největších investorů. Mezi nimi se malé a středni podniky prakticky neobjevují.